bismi11.gif (1074 bytes)

waktu kite

Friday 12 June 2009

Andai kau datang~


Andai kau datang sebagai temanku,

perahlah keberanianku,

marilah langkah bersamaku ke tangga kejayaan,

bersama-sama mencari keredhaan ILAHI,

Andai kau datang sebagai kekasih ku,

sambutlah tanganku, julanglah namaku dihatimu,

moga apa yang kita jalinkan,

seerat simpulan di hati,

Andaikau datang sebagai musuhku,

ayuhlah!! mari berpencak di bumi nyata, kita sama-sama berlawan,

dalam mencapai kemenangan,

yang sentiasa berpehak kepada kebenaran

Andaikau datang sebagai guruku, ajarlah aku yang kehausan ilmu, hembuslah ilmumu kepadaku,

supaya ia berpadu, dengan minda hatiku buat selamanya,

Tanpa...., aku kesepian,

tanpa...., aku kesunyian,

tanpa...., aku kepinggiran,

Walaupun apa anggapanmu padaku,

waima, selautan bencimu padaku,

waima segunung pendammu padaku,

akan tetapi,aku akan sentiasa menganggapmu, sahahat sejatiku,

TETAPI TERPULANGLAH PADA TAKDIR..

No comments: