bismi11.gif (1074 bytes)

waktu kite

Saturday 22 August 2009

1 Ramadhan...

Assalamualaikum & Alhamdulillah
masih diberi Ruang utk menunaikan ibadah puasa..
tahun ni adalah tahun ke-4 Aku berpuasa disini..
Tak terasa sedih sangatpun daripada tahun-2 yg sebelum ni..
i was remember frist time sambut puasa di Uk..
huhuhuhu sedih sangat-2,
jauh dari family..& terpaksa
Hudup berdikari di tempat orang..


kalau kat msia mmg mudah family ada &
bila teringin something pergi je pasar ramadhan..

kat sini x de..
kalau mahu makan, masak sendirilah..
tidak mengapa,
ni adalah tahun terakhir cik Lyna beada di uk..

lagi 24 hari Aku akan melangkah kaki ke malaysia..
Hurry malaysia here i come..
Insay'allah Jika tiada halangan ,
sampailah gadiis cumel ni Kat malaysia..

Dalam kegembiran yg aku rasa kini,
terselit perasaan sedih yang mungkin sukar diperkatakan..
Mungkin Allah sedang menduga tahap kesabaranku di hari yang mulia ni,
insay'allah selagi aku mampu,aku akan lawan apa saja dugaan yg mendatang..
ceeehhhh Cik Lyna kuatlah..
(Kuat cik Lyna pun tangisan tidak dpt dipisahkan..)
huhuhu tapi hati ku sedih sangat-2 huhuh kenapa ia terjadi..
Nak tahu apa yg terjadi,
biaralah ia menjadi secret..

Kenapa insan lain sukar menerima kebahagian insan lain???

sometime aku fikir,Aku ada bt salah!!!!!
if ada Aku mtk maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki maybe ya,
kesalahan yg kita tak nampak..

Maafkan Hamba Yg lemah ni..


No comments: